pátek 28. října 2016

Znovu se nadechnout

Myslela jsem si, že jako maminka na mateřské si budu užívat popíjení kávy ve Starbucks. Moje čisté a voňavé dítko bude odpočívat v kočárku Bogaboo a vše bude dokonalé.
Realita je taková,že s tumblerem stojím frontu, zpívám písně a těším se, že si kafe vychutnám po cestě v autě. Ovšem po cestě opět zpívám písně, abych neposlouchala místo rádia jiné libozvučné melodie. Náš repertoár se postupně rozšiřuje a já objevuji stále nové dětské písně.
Stejně jako jsem se těšila na popíjení kávy, tak jsem se těšila, že poletíme s potomkem k moři. Ač se to s naším turbo dítětem zdálo z počátku nereálné, tak se to stalo.
Pokud se jako rodiče, potřebujete znovu nadechnout, tak odleťte k moři. Sluníčko nám dodalo energii a co víc, dítě dvě noci spalo! Za celou noc se pouze jednou probudilo!!! Po první noci jsem se probudila a nevěděla jsem kde jsem a čí jsem. Druhou noc jsem stála nevěřícně nad postýlkou a kroutila jsem hlavou. Třetí noc už probíhala dle našich zvyklostí. Ale ty dvě noci mi dodaly tolik potřebné energie! Děkuji za ně!
Když jsem se ptala mé kamarádky, ať mi jako zkušená matka dá rady, co nezapomenout apod. Řekla mi, strašně si to užijete a jedním dítětem si dokonce přečteš knížku! A měla pravdu! Nejen to, přečetla jsem dvě. Obě Vám je mohu doporučit. Sedmilhářky bylo příjemné, lehké počteníčko pro večery strávené na terásce se střikem vína a bábovky kniha na zamyšlení. Nad některými příběhy jsem si říkala, opravdu se tohle může stát?!? To není možné! Měla jsem pocit, jako bych byla Marikou, autorkou knihy Sedmilhářky. Nebo je možné, že chodí na stejné kurzy se synem? Zřejmě všechny kurzy plavání a cvičení v Praze začínají známou říkankou Dobrý den, dobrý den, dneska máme krásný den atd.
Nikdy jsem si neužívala vůni moře a písek tolik jako teď s dítětem. Kočárkování po pláži má své kouzlo a milované bee písek krásně zvládl. Kilometry uchozené po písku nám vykouzlily úsměvy na tváři a radost z dětských rukou bořících se v písku ještě větší.
Chci si uchovat v paměti chození po pláži s dítětem v nosítku. Milovaná manduca nemohla zůstat doma a dokonale jsem ji využila i na letišti. Mé voňavé dítě v nosítku a pohled na moře, co víc si přát. Ta blízkost mezi námi při pohledu na moře, byla to nádhera. Den, kdy syn poprvé řekl táta.

1 komentář: