pondělí 10. října 2016

Bgb sestry :)

Rozesmála jsem se na celé kolo (chtěla jsem napsat,málem jsem se počůrala,ale nepřišlo mi to úplně vhodné :)),když mi manžel řekl,že já a moje kamarádky,které vlastní kočárek bugaboo jsme bgb sestry :)
Tak jo, jsem maniačka kočárková a přiznám se,že tohle moje šílenství jménem kočárky nezná meze! Nejraději bych totiž měla doma kočárky tři. Houpací inglesinu (naše dítě miluje houpaní od narození,všeho druhu),bugaboo buffalo (sportovní) a lehké a skladné bugaboo bee (které mám,jupííí).
Protože,jestli to nevíte,tak mám toho nejúžasnějšího manžela na celém světě. Bugaboo bee mi daroval k mým 25.narozeninám!Prostě jsem ho tak dlouho otravovala,až už to chudák nevydržel :)
Nedávno mi řekl,že na téma kočárky už se odmítá bavit! Nechápu proč?!? Vždyť kočárky řešíme "jen" dva roky??!:) Začala jsem mu totiž povídat o sourozeneckých kočárcích :)
KOČÁREK je tedy u nás doma zakázané téma!!!

Při opakované návštěvě mybabystore jsem zjistila,že kočárek stokke trailz také není úplně k zahození :)

P.S. Některé ženy si z touhy po dítěti strkají polštář pod tričko a zkoušejí,jaké to bude až budou konečně těhotné!!! Já jsem chodila do obchodů s kočárky,houpat s kočárky :) Byla to moje odměna,radost a těšení se.

Žádné komentáře:

Okomentovat