pondělí 17. října 2016

Holka nebo kluk???

Holka nebo kluk?!? Je to asi fuk!!!
Tak to tedy není :) Nebudu si nic nalhávat, vždycky jsem si myslela, že stejně jako moje maminka budu mít tři princezny.
Když nám paní doktorka oznámila, že čekáme chlapečka okamžitě jsem se přeorientovala na modrou vlnu. Od té doby, co jsem při procházce v parku oznámila manželovi, že čekáme vytoužené miminko, měl jasno. Bude to kluk! Já jsem ve skrytu duše doufala v holčičku, ale snad i kvůli němu jsem si víc přála chlapečka. Stále jsem musela myslet na úžasného synka mé kamarádky, který prostě je a vždy bude úžasňák!
Když nám dle ultrazvuku paní doktorka řekla, že čekáme chlapečka, tak jsem řvala. Slzy na tváři se mi koulely jako hrachy. Plakala jsem jako želva. Manžel si myslel, že řvu proto, že nečekáme holčičku. Usmála jsem se na něj a říkala jsem mu, prosím tě, řvala bych i kdyby jsme čekali slona!
A bylo to! V bříšku byl schovaný chlapeček!
Okamžitě jsem musela jít koupit modrou výbavičku. Modrou zavinovačku, modrou deku, modré všechno co měli v jednom obchůdku na Sokolovské ve Vysočanech.
Nikdy nezapomenu na den, kdy jsem volala mamce, že mi neladí deka s kočárkem, že musím hned koupit jinou! Ptala se, proč?!? Snad jsem mohla mít zelený kočárek a modrou deku?!? Nakonec jsem koupila deku hnědou , protože nejlepší je být těhotná přes dny Marianne :) Modrá deka našla své využití při křtinách našeho syna.
Šílenství jménem nákupy ovšem pokračovalo celé mé těhotenství. Vyzvedla jsem svou kamarádku, které jsem musela okamžitě říct, že čekáme chlapečka!!! A vyrazili jsme si na Chodov, kde naše šílenství jménem nákupy neznalo meze :) Nakoupila jsem krásné oblečky ve výprodejích, takže pokud čekáte mimi na zimu a kupujete výbavičku v létě, tak ideální. Sehnala jsem skvělou kombinézku v Nextu, kterou bych jinak fakt nekoupila. Nebo ano?!? Kamarádka se kterou jsem nakupovala, byla také těhotná. Jen nevěděla, zda se v bříšku ukrývá princ nebo princezna. Kdyby se jí narodila holčička asi bych to nepřežila :) Ufff má také kluka!!!

1 komentář:

  1. Ať sedí doma, kdo chce jen brečet,
    to z chytrý knížky můj táta mi přečet.
    Kuráž je lepší, než pytel zlata,
    tohle mě kdysi učil můj táta.
    Holka nebo kluk, je to asi fuk,
    dýchej zhluboka, ať ztratíš trému.
    Holka nebo kluk, teď už ani muk,
    v nouzi štěstí přeje odvážnému.

    Kdo chce boj vyhrát, do války musí,
    chtějí mě chytit, tak ať si to zkusí.
    Bambitka v ruce, za pasem dýka,
    vždyť já jsem dcera vod loupežníka.
    Holka nebo kluk, je to asi fuk,
    dýchej zhluboka, ať ztratíš trému.
    Holka nebo kluk, teď už ani muk,
    v nouzi štěstí přeje odvážnému.

    OdpovědětVymazat