čtvrtek 6. října 2016

Vítej na světe, princi!

Přišla mi zpráva. Narodil se nám chlapeček v 30+5tt., 1800g, 40 cm. Je šikovný, dýchá od začátku sám.
Dnešní den ta nejkrásnější zpráva, která mohla přijít. Ukápla mi slza a po těle mám husí kůži.
Vzpomněla jsem si na svůj porod. Připadá mi to jako včera, kdy jsem přivedla na svět našeho chlapečka a to už panečku oslavil 9 měsíců.
Na radostnou zprávu jsem ihned odpověděla. Zpráva, která přišla nazpět, už mi takovou radost neudělala :(
Porodila jsem úplně sama. Nikdo tam nebyl. Manžel nestihl dojet. Byla jsem sama na porodním sále, křičela jsem, že rodim, nikdo nepřicházel. Porodila jsem sama, chlapečka pod sebe, on plakal a já křičela. Prosím,prosím, pojďte sem někdo, já jsem už porodila,prosíííím, kde jste kdo?!?Podolí?!?Nebudu se vyjadřovat o chování personálu celkově, chystám se napsat dopis řediteli.
V Podolí jsem byla k porodu registrovaná a měla jsem tam na svět přivést našeho chlapečka i já.Byl letní den a manžel zaparkoval před porodnicí v Podolí,přišla mi velká a neosobní. Plakala jsem,protože jsem měla strach,do té doby jsem nikdy nebyla hospitalizovaná v žádné nemocnici a nedovedla jsem si představit,že v nějaké takové budu trávit dny.
Jak je tohle možné?!? Nevím,co mám odpovědět. Vzpomínám na dokumentární seriál, který jsem sledovala, když jsem byla těhotná, nevěřícně a doufala jsem, že tohle se mi nikdy nestane!!!
Když jsem byla těhotná, tak jsem navštěvovala kurzy těhotenského cvičení. Na konci hodiny byla relaxace a každá nastávající maminka (nesnáším slovo těhule) se měla za něco pochválit. Já jsem se vždycky chválila za to, že zvládám těhotenství :) Asi to zní vtipně, ale po nevolnostech provázejících mé těhotenství mi to připadalo jako mé osobní vítězství.
Měla jsem štěstí a díky své kamarádce jsem potkala Járu. Naší průvodkyni, porodní bábu, andělku, ženu, která jako první spatřila našeho chlapečka.
Vzpomínám na ráno, kdy jsem manželovi oznámila, že dnes do práce nejde, protože rodíme. Umyla jsem si vlasy,vyžehlila šaty,zametla (abych neprobudila manžela),vytřela,uklidila kuchyň a napsala pokyny pro tatínka :)
Co má udělat, než si nás doveze domů:
Vyluxovat + vytřít
nakoupit (na lednici byl připevněný seznam potravin,kterým se má kojící žena vyvarovat)
vyluxovat auto + zajet s ním do myčky (napadl sníh,takže to bylo naprosto zbytečné,auto bylo cele od soli)
bohužel další už si nepamatuji :(
Dobu, kdy jsem měla bolesti jsem trávila ve vaně a manžel mi pouštěl Peppa Pig :) Dnes na prasátko Peppa koukáme s naším chlapečkem. Tenkrát jsem se vztekala, co mi to pouští na blbost?!?
Dny utíkají a já stále vzpomínám na náš krasný porod s Járou. Na porod, který jsem si vysnila. Díky Jáře, personálu v Neratovické porodnici, ale hlavně díky mému muži,který mi byl tou největší oporou jsem přivedla na svět chlapečka v "naší" bublině, do které náš chlapec vplul, očekáván milujícími rodiči,kteří jej netrpělivě očekávali a milují ho od prvního okamžiku!

1 komentář:

  1. http://www.porodsjarou.cz/
    Náš milovaný chlapeček se narodil v Neratovické porodnici 5.1.2016. Narodil se v den, kdy se narodila maminky milovaná babička, přesně, jak si maminka přála. První koho po narození spatřil náš Josífek byla právě "naše" milovaná Jára. Moc bych chtěla poděkovat své kamarádce, která mi Járu doporučila a já jsem měla možnost prožít porod snů :) Jára nám byla od začátku velkou oporou. Porod, který jsem měla možnost prožít díky Jáře, bych přála každé ženě. V její péči jsem se cítila příjemně a byla jsem naprosto klidná. Čekání na den D mi přišlo hrozně dlouhé. Sešlo se období svátků a já jsem stále čekala, zda budeme u stromečku dva nebo tři. Jára chtěla také prožít svátky se svou milovanou rodinou, proto jsme si moc přáli ať Josífek vydrží na tetu! Zvládl to na jedničku :) Porod s Járou byl intimní záležitostí mezi mnou, milovaným manželem, který mi byl obrovskou podporou a Járou...andělkou na pravém místě! Děkuji za vše, co nám umožnila. Byla jsem velmi spokojena a na pobyt v porodnici ráda vzpomínám. Personál porodnice je báječný hlavně sestřička Janička a Zdenička a pan doktor Lidák...Všem moc děkujeme! Budeme doufat, že když si nás vybral Josífek, po měsících čekání a doufání, že k nám najde cestu Rozárka :) a ty musíš být Járo první opět, koho spatří! Nesmíme zapomenout, že děti si vybírají nás...a já jsem šťastná, že jsem měla možnost vybrat si Járu na porod snů.

    Více zde: http://www.porodsjarou.cz/kniha-navstev/

    OdpovědětVymazat