pondělí 3. října 2016

MÁMA... MÁMA... MÁMA

Tak na tohle slůvko jsem čekala od doby, co ten náš Pufik vykoukl na svět! A přesně takhle to ten náš milovaný chlapeček říká, když chce pochovat, vzteká se a prostě chce mámu! Máma je tady pro něj totiž 24 hodin denně. Stále má maminku na očích a ona mu dělá, co mu na těch jeho nejkrásnějších modrých očí vidí!
Nedávno jsem si své kamarádce postěžovala, že mám pocit, že každá MÁMA na mateřské/rodičovské dovolené musí dělat ještě něco jiného, než být "jen" MÁMA!!! Každá šije úžasné věci, tvoří, kreslí, peče dorty apod. Je to prostě tím, že MÁMA zjistí, že dokáže vše, co si jen zamane!
A co právě dělám já?!?
Rozhodla jsem se, že budu psát blog. Přestože jsem říkala, že když MÁMA nešije, tak alespoň píše blog :) Jenže já se z toho všeho alespoň vypíšu :)
Víla nebo princezna? Je to fuk... prostě MÁMA celou svojí bytostí - konečně!

Však jsem po ničem jiném netoužila!


Žádné komentáře:

Okomentovat