pondělí 27. března 2017

z deníku šťastných rodičů

Vždy se moc těším na pátek, až budeme všichni společně. Máma, táta a Josífek, naše trojka a pes. Víkendy si užíváme společně s tatínkem, ale hlavně Josífek si užívá tatínka.
Naše běžné denní ráno je, že se všichni probudíme v jedné posteli. Tedy spíše vzbudí se Josífek, který se snaží probudit mámu nebo tátu. Jednoho z nás, kdo bude schopen vstát. Nastává tedy hra. Lásko,vstávej,prosím!
Náš Josífek, stejně jako každé dítě miluje hru bububu baf! Bereme tedy ráno deku a po milionkráté hrajeme tuto hru. Přikryla jsem se dekou a doufala jsem, že jsem neviditelná. Manžel říká synovi, Josífku dívej, maminka dělá bububu baf a vybafne až za hodinu :)
Hru lásko,vstávej ten den vyhrál tatínek. Já jsem byla v říši snů, když v tom přišel manžel, přitulil se a říká, dělej, že tady nejsi! Josífek si sám hraje v pokojíčku!!!
Víkend byl krásný, zalitý sluncem. Konečně jsme se všichni tři vydali do ZOO. Dopoledne v ZOO bylo úžasné. Tak jako každý den s Josífkem. Při odchodu ze ZOO byl čas zamávat plameňákům a tatínek si neodpustil poznámku. Josífku, z plameňáků se dělají oranžové pastelky :)
Milujeme našeho tatínka!
Nevím, jak vy milující mámy, ale my trávíme dny venku :) Miluji dny na rodičovské!





Žádné komentáře:

Okomentovat