pondělí 14. listopadu 2016

První nemoc a hned šestá

Přeji si všechna trápení snášet za syna. Žádné dítě by nemělo být nemocné. Naší první "velkou" nemocí byla rýma. Několik nocí jsem prospala se synem na hrudi. Jen tak se mu dobře dýchalo. Kdykoliv jsem ho položila do postýlky, tak se rozplakal. Druhou nemocí byl kašel. Nevím, co bylo horší, zda rýma nebo kašel, oboje se zdá jako banalita ovšem pro malé dětské tělíčko je to vele nemoc.
Nyní nás potrápily zuby a do toho šestá nemoc. Dokud se na malém dětském tělíčku neobjevila vyrážka vůbec jsem o šesté nemoci nevěděla. Za to vím, že jsem se už mnoho nocí nevyspala. Za trochu spánku, šla bych světa kraj... :)
Vzpomínám na dobu po porodu, kdy jsem s plačtivým uzlíčkem objednávala potraviny z Tesca. Pečlivě jsem vždy rozbalila syna z péřové zavinovačky, přebalila jej a poté nakojila a pak houpala v náručí a uspávala. Nechápu, proč jsem se vyčerpávala přebalováním před každým kojením. Zbytečně jsem syna probudila a aktivovala :) Tuto radu si už k srdci brát nebudu. Zavinovačku jsem vždy pečlivě načechrala, zavinula chlapečka, uspala a vrátila do Mojí první postýlky. Tu postýlku jsem milovala a byla to ta nejlepší volba. Půjčení této postýlky je k nezaplacení!
Nyní jsem ráda, když se ráno probudím bez modřin :) Ano, vždycky jsem si přála, aby syn spal ve své postýlce. Ano, vracela jsem ho po každém kojení svědomitě do postýlky. Jenže realita je jinde. Po týdnech, kdy jsem kojila každou hodinu jsem změnila názor. Teď se nacházím ve fázi, že mi je jedno, kde syn spí. Ale hlavně když spí. Tolik proplakaných nocí  je za námi. Doufám, že už ani jedna není před námi!
Myslela jsem si, že čím bude syn starší, tím lépe bude spát. Nyní vzpomínám na noční nákupy z Tesca přes internet a opět v noci spím v sedě a houpu v náručí milované dítě. Změna tu je už to není novorozenec ale 10 měsíční turbo Pepina :)
Jeho úsměv mi dodává energii, slunce, které potřebuji. Tak prosím slunce sviť! A Nákupy rozhodně ne přes internet. Každá maminka na mateřské se chce dostat mezi lidi a i nákup je skvělá příležitost.


Žádné komentáře:

Okomentovat