sobota 21. ledna 2017

Rok s Josífkem

Rok s Josífkem utekl jako voda a z malého novorozence se stal šikovný a zvídavý klučík. Nikdy mi čas neutíkal tak rychle, jako po narození syna. Každý den jsem se těšila z pokroků našeho syna. Denně jsem trávila čas na čerstvém vzduchu a užívala jsem si kočárkování.
Josífek se narodil do mrazivého a zasněženého dne a letošní zimu si náležitě užívá! Je vidět, že je to zimní dítě a sníh a mráz mu rozhodně nevadí. Spinkání v mrazu a na čerstvém vzduchu doslova miluje.
Tak, jak jsem si jako matka lvice vybojovala kojení, si nyní užívám nekojení. Jaká to obrovská změna, když může uspávat tatínek a maminka zatím uklidit. Dokonce jsem už mohla nebýt večer doma, kdyby mi to někdo před pár týdny řekl, nevěřila bych mu, že to tak bude a ono je! Jeden rok uteče jako voda a z miminka, které potřebuje maminku, prso, něhu, náruč a vůni maminky se stane KLUK!
Sice je mému Josífkovi jeden rok, ale stále potřebuje svou maminku a spí s námi v posteli!!! Ještě, že tomu není jinak.
Jaký byl rok s Josífkem?!? Ten nejkrásnější!!!Plný nového poznání a nové role. Té nejkrásnější role, role MAMINKY. Už nemusím být nejdelší bezdětnou předplatitelkou časopisu MAMINKA, já už jí opravdu jsem! Nejšťastnější mámou na celém světě!
Když byl Josífek ještě v bříšku, měla jsem plné ruce práce se zařizováním našeho bydlení. Josífek s námi v bříšku zvládl stěhování a naštěstí se nenarodil mezi krabice, ale do nachystaného a vybaleného bytu. Dokonce měl už i nachystaný pokojíček, který nyní zaplnily hračky. Zdi pokojíčku rozsvítili mráčky s láskou malované maminkou. Byt už dávno není tak načančaný, zdí nejsou bílé a bez skvrn. Ale každý den je u nás slyšet hlasitý smích a štěkot psa, prostě je u nás veselo.
Pes už dávno ví, že jeho miska není jen jeho. Josífek ví, jak rozzlobit maminku, ale jak jí zase udělat šťastnou a veselou.
Zjistila jsem, že ta nejsladší pusa je ta upatlaná. Nejkrásnější ráno je, když se probudíme všichni v jedné posteli a je čas na mazlení. Že manžel má geniální nápady a dát matraci na zem pokojíčku byl ten nejlepší! Jak báječné je ráno ulehnout na matraci a říkal říkanky a číst knížky, když syn sedí na nočníku. Že nejkrásnější okamžik byl když Josífek řekl poprvé MAMA, TATA. Když udělal své první krůčky.
Celý rok byl jedním velkým poprvé. Poprvé u moře jako RODINA. Poprvé na horách jako RODINA. Poprvé na procházce jako RODINA. Těch poprvé bylo mnoho.
Těch nejkrásnějších dní bylo plno. Ani ve snu bych si nemyslela, že zvládneme letět letadlem na dovolenou k moři. Strašně jsem se těšila na kočárkování, ale nikdy jsem si nemyslela,že nachodím tolik kilometrů! Věděla jsem, že můj manžel bude otec i manžel roku v jedné osobě, ale že bude až tak dokonalý?!? To jsem věděla. On prostě je dokonalý!
Nečekala jsem, jak ráda budu vařit a chystat příkrmy. S jakým očekáváním budu nadšeně vyčkávat na reakce syna nad novou chutí.
Nikdy bych si nemyslela, že sním tolik bramborových knedlíků a králíka a také zapečených těstovin. Je totiž báječné mít tchána, který skvěle vaří! Není nic lepšího, než mít v šestinedělí navařeno a mít krabičky v mrazáku.
Už vím, že maminky mají vždy pravdu. Takže když moje maminka zavelila, teď si lehni a spi, tak měla pravdu!
Rok se synem byl prostě nádherný!





Žádné komentáře:

Okomentovat